Sörmenking: A Kézműves Hamburgeres Fehérvárcsurgón.
2023. március 13. írta: Nesztor HACCP

Sörmenking: A Kézműves Hamburgeres Fehérvárcsurgón.

333090140_642148394301991_8630690476801645057_n_1.jpg

Sörmenking: A Kézműves Hamburgeres Fehérvárcsurgón.

Két éve keresett meg a tulajdonosa, hogy szeretne nyitni egy kis kézműves üzletet. Az ingatlan átnézése után felvázoltam, hogy mit lehet ebből a kis helyiségből kihozni.  Már ekkor láttam Dávid szemében azt a tüzet és azt a lendületet, amivel neki lát majd a felújításnak.

Pár hét elteltével jelezte is, hogy készen van mindennel, mehet az engedélyeztetés!

A HACCP oktatás is nagyon gördülékeny volt, hisz egy olyan szakemberrel álltam szembe, akinek a szakmája nem a munkája, hanem az élete.

Nyilván az üzletek nyitásakor szinte mindig minden maximálisan rendben van, de aztán amire visszamegyek egy év után akkor jön általában a fekete leves, és -szoktam mondani- hogy mindjárt földhöz vágom magam… (nyilván nem teszem meg, mert egyes helyeken a földhöz is ragadnék…)

Már vártam a következő találkozást, mert sok jót hallottam róla, jó pár ismerősöm- barátom járt már ott. Mindenki egytől-egyig csak jókat mondott. Az üzlet egy év alatt gyakorlatilag negatív irányba semmit nem változott, széles választékával és minőségi ételeivel nem csak a helyi lakosok, de a turisták körében is nagy népszerűségnek örvend.

Az első ellenőrzés tapasztalatai:

Amikor beléptem a Sörmenkingbe, azonnal észrevettem a hely tisztaságát és rendjét. Az üzlet kialakítása modern és stílusos, a könyöklők tiszták és igényesek.  Az ételeket egyértelműen jelölve vannak az ételallergiások részére is.

333095734_604760904839492_6086405733036944318_n.jpgAz üzemeltetés élelmiszer-higiéniai szempontból kifogástalan. Az üzletben dolgozó személyzet rendkívül figyelmes és precíz. Az ételek elkészítése előtt és után mindig tisztítják a munkafelületeket, a konyhai eszközöket és az edényeket is. Az üzletben rendszeresen ellenőrzik a hűtők hőmérsékletét és biztosítják, hogy az ételek mindig frissek és biztonságosak legyenek.

Az üzletben nem csak a tisztaságra és a higiéniára fordítanak figyelmet, hanem a környezetvédelemre is. A Sörmenking olyan csomagolóanyagokat használ, amelyek könnyen lebomlanak, így csökkentik a környezetre gyakorolt hatásukat.

Végig néztem mindent, hogy keressünk hibát, na de az NINCS, kérem… ilyen NINCS… Minden félkész termék jelölve van precízen, szakosítottan tárolva. Hűtők olyan tiszták voltak mintha most vásárolták volna.

Nem találtam hibát! Boldog voltam (és vagyok), és ismét az fogalmazódott meg bennem, hogy lehet így is dolgozni, odafigyelve a higiéniára.

A pontozás 100/100 pont! – GRATULÁLOK!

Így összességében elmondhatom, hogy a Sörmenking kézműves hamburgeres a higiénia, a tisztaság, a precíz és tökéletes üzemeltetés szinonimája. Az üzletben dolgozó személyzet minden egyes vendég számára igyekszik a legjobb élményt nyújtani, miközben biztosítják a maximális higiéniát és tisztaságot.

333069746_737323198097616_2066241777234369677_n.jpg

Ha Fehérvárcsurgón jársz, mindenképpen próbáld ki a Sörmenking kézműves hamburgerest, és élvezd az ízeket, tudva, hogy az ételek minősége és az üzemeltetés higiéniai színvonala a legmagasabb szinten van!

Gratulálok Dávid- csak így tovább!

Ui: Boldog születésnapot kívánok! – csak így tovább!

 Nesztor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr6518071262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása