Füredi Fagyizó
2023. március 04. írta: Nesztor HACCP

Füredi Fagyizó

furedi_fagyizo_1.jpg

A balatonfüredi Füredi Fagyizóval 2 éve kerültem kapcsolatba szakmailag, de már jóval korábban jártam oda fagyizni. A fagyik nagyon finomak  és gusztusosan voltak kihelyezve a kínáló pultba. Bár egyszer felmerült bennem a kérdés, vajon hátul mi lehet? 

Aztán a tulajdonos megkeresett, hogy kinőtték a helyet és egy nagyobb üzemet építenek, ahol kényelmesen elférnek, és még nagyobb szárnyalás veheti kezdetét.

Az üzem tervezésének kialakítása flottul ment. Szakmai döntéseimet elfogadta. Több kérdés érkezett felém, hogy meddig mehetnek el a belső dizájnban, mert már akkor mondta, hogy nem egy olyan munkahelyet-üzemet szeretne teremteni ahol jól érzik magukat. Gondoltam magamban - végre valaki, akinek fontosak a kollegái :) (ezt itt nem értem, nem olyan munkahelyet akar teremteni ahol jól érzik magukat? Hm?)

318062503_1194325371483530_5683459796865299696_n.jpg

Az elkészült üzem teljes engedélyeztetése után egy oktatást tartottam az élelmiszer- higiéniáról, majd elkezdődött a munka.

Jellemzően évente járok vissza az ügyfelekhez egy teljes belső auditra.

HÁÁÁT leesett az állam mikor oda értem, mert azon ritka egységek közé tartozik ahhoz ahol minden is rendben volt.

A közel 100 pontos hibalistám nullás lett, ezt tudjátok mit jelent? Nem találtam hibát! Pedig aztán nem vagyok egyszerű eset, mindenbe is bele tudok kötni:)

Az üzemeltető és kollegái olyan alázattal dolgoznak az egységben, mintha nem csak egy munkahely lenne, hanem valami több... és szerintem ez a több megmutatkozik mindenben.

 

317920567_2484333711720469_8187263592360211250_n.jpgAz audit során nem csak az egység tisztaságát nézem, hanem

· a takarítást 

· a munkavállalói higiéniát- munkaruhát

· az élelmiszerek jelölését,

· nyomon követését,

· a felhasznált tisztítószerek minőség megőrzési idejét,

· hűtők megfelelő hőmérsékletét,

· az alapanyagok minőségét, eredetét,

· a termékek tárolását,

· szállítását

· valamint az egységhez tartozó teljes dokumentációt...

277103380_2484778541652519_8450104517262227307_n.jpgÉlelmiszer-biztonsági szempontból az egység kifogástalan.

De a fagylaltok is kifogástalanok! Bátran ajánlom mindenkinek!

Nesztor

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztavilla.blog.hu/api/trackback/id/tr8918063898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása